Europski tjedan programiranja organiziran je od 15. do 23. listopada 2016. godine. U našoj školi je obilježen kroz dvije radionice na kojima su sudjelovali učenici 4.a i 4.b razreda. Na radionici su isprogramirali svoju prvu igricu korištenjem programskog alata Game Maker. 

Radionicu je vodila učiteljica informatike Aleksandra Žufić.

Više o samoj inicijativi možete pročitati pod ::opširnije::, a slike pogledati u Foto-galeriji.

Programiranje je svuda oko nas. Svaka interakcija između čovjeka i računala je podržana programskim kodom. Programiranje je puno više od mnoštva različitih alata, to je način gledanja na svijet: razdijeliti zadatke u sve manje podskupine. To je zabavno i kreativno područje ispunjeno velikim ljudima i strastvenom zajednicom. Ovo je cilj: mi želimo povezati pojedince, grupe, ustanove, organizacije i tvrtke, koji su umogućnosti pomoći ljudima doživjeti radost programiranja. Više o projektu može se pronaći na službenim stranicama projekta (codeweek.eu).

#codeEU je inicijativa koju je pokrenula Neeile Kroes uz podršku DG Connect u Europskoj komisiji sa ciljem da se ljudi potaknu da uče programirati, da se svima nama pruži prilika da ostavrimo vlastite ideje i promijenimo svijet. Tehnologija oblikuje naše živote ali manjima odlučuje što ćemo i kako koristiti. Mi možemo učiniti puno više od korištenja, dijeljenja i „lajkanja“. Mi možemo ostvariti naše „lude“ ideje i izgraditi stvari koje će donijeti radost drugima. Nikada nije bilo lakše napraviti vlastitu aplikaciju, izgraditi vlastiti robota ili izmisliti leteće automobile. To nije lagan put ali to je putovanje puno kreativnih izazova. 


Pošalji prijatelju

objavio: Aleksandra Žufić   datum: 26. 10. 2016.