
Ove godine se po prvi put održava Europski tjedan programiranja. Toj se manifestaciji, naravno, priključila i naša škola. Pošto se programiranje prema planu i programu uči tek od 5. do 8. razreda na izbornoj nastavi informatike, kao specijalno događanje posebno su organizirane su radionice za učenike 4. razreda. Vodi ih učiteljica informatike Aleksandra Žufić, a na njima učenici ulaze u svijet stvaranja vlastite računalne igrice. Koristi se jezik GameMaker.
Slike možete vidjeti u našoj Foto-galeriji.
Game Maker je programski jezik koji je prvenstveno namijenjen za izradu računalnih igrica. Svojim povuci-spusti sučeljem čini programiranje razumljivim za današnje generacije djece.
Na ovoj radionici oni tijekom dva školska sata stvaraju vlastitu igru na temu Sinjske alke, čime se ostvaruje i korelacija s gradivom Prirode i društva u četvrtom razredu.
Većini učenika je ovo prvi kontakt s programiranjem, a nekima i s računalom.
Više o događanjima na Croatian Code Week koji je dio manifestacije #codeEU (Europe Code Week) možete pročitati na njihovoj Facebook stranici.