
Na temelju članka 125. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (Narodne novine broj 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 16/12, 86/12, 94/13, 136/14 – RUSRH, 152/14, 7/17, 68/18, 98/19 i 64/20) članku 7. stavku 2. Zakona o radu (Narodne novine broj 93/14, 127/17, 98/19) , članka 72. Statuta OŠ Veli Vrh Pula, te članka 3. Odluke o načinu izvođenja nastave u osnovnim i srednjim školama kao i na visokim učilištima te obavljanju rada u ustanovama predškolskog odgoja i obrazovanja u uvjetima epidemije COVID-19 ( NN 99/20) i Odluke Stožera civilne zaštite Istarske županije o modelu odvijanja nastave u osnovnim i srednjim školama na području Istarske županije u II. polugodištu šk. god. 2020./2021. od 19. travnja do 23. travnja 2021. godine ravnateljica OŠ Veli Vrh Pula donosi
ODLUKU
Članak 1.
Nastava za sve učenike od I. do IV. razreda organizira se i izvodi kao nastava u školi (Model A), a za učenike od V. do VIII. razreda organizira se i izvodi na daljinu (Model C) od 19. 4. 2021. do 23. 4. 2021. godine.
Članak 2.
Pri radu zaposlenika u OŠ Veli Vrh Pula koji poslove obavljaju u školskoj ustanovi prema odluci ravnateljice obvezno je pridržavati se Uputa Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo za sprječavanje i suzbijanje epidemije COVID-19 za ustanove ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja te osnovnoškolske ustanove, te Preporuka Ministarstva znanosti i obrazovanja o Modelima i preporukama za rad u uvjetima povezanim uz COVID-19 i uputa za vrednovanje i ocjenjivanje.
Članak 3.
Pri provedbi nastave na daljinu i radu zaposlenika koji poslove obavljaju od kuće prema odluci ravnateljice obvezno je pridržavati se Preporuka Ministarstva znanosti i obrazovanja o Modelima i preporukama za rad u uvjetima povezanim uz COVID-19 i uputa za vrednovanje i ocjenjivanje.
Obveze učitelja su:
- osigurati kontakte i način komunikacije (virtualna učionica, telefon, e-mail),
- obvezno održavanje nastave na daljinu odvija se u običajnom opsegu radnog vremena,
- obvezna priprema sadržaja, održavanje komunikacije s učenicima, roditeljima Školom i Ministarstvom znanosti i obrazovanja te davanje povratne informacije učenicima i roditeljima,
- obveze koje proizlaze iz sklopljenog ugovora o radu između zaposlenika i Škole te Odluke o tjednom i godišnjem zaduženju učitelja Škole za šk. god. 2020./2021. kao i sudjelovanje i izvršenje drugih aktivnosti prema uputi ravnatelja i MZO-a.
Članak 4.
Odluka ravnateljice o načinu odvijanja nastave KLASA: 003-05/21-01/01, URBROJ: 2168/01-55-57-21-02-5 od 12.4.2021. prestaje važiti danom primjene ove Odluke.
Članak 6.
Ova se Odluka primjenjuje od 19. 4. 2021. godine, te se dostavlja na znanje osnivaču, Školskom odboru, zaposlenicima Škole, roditeljima i bit će objavljena na mrežnoj stranici Škole.
KLASA: 003-05/21-01/01
URBROJ: 2168/01-55-57-21-02-6
PULA, 19.4.2021.
Ravnateljica:
Ileana Zahtila Blašković